[LaCrisi-paguinElsRics] aportació pel debat de fàbriques i manis

Xavier Batllés xbatlles en telefonica.net
Jue Dic 4 10:59:05 CET 2008

Hola Jaume,
abans que res, gràcies per les teves aportacions.
Sobre l'escrit teu que ens adjuntes, sóc dels que comparteixen plenament
l'anàlisi que descrius respecte de les dirigències traïdores,
burocratitzades i burgeses que patim a tots nivells, no sols el laboral i
sindical, afegiria jo.
El que m'agradaria entendre de la teva "mirada", és on veus la semblança
entre alternativisme i anarcosindicalisme amb la socialdemocràcia,
coincidint bàsicament en la seva política, segons dius...
Aquest punt de vista em resulta francament al·lucinant i em resultaria molt
útil poder-te entendre. Des d'on es veu això?
Per a mi, és molt més important comprendre els diferents punts de vista en
joc, i propiciar l'intercanvi entre ells, que afirmar-me en el meu.
Els dogmatismes són com tumors i cal medicina comunicativa per a
disoldre'ls. Espero que estiguis d'acord en això...
Segur que molts t'agrairem qualsevol intent d'explicar-nos-ho que facis.
Gràcies per endavant.
Una abraçada,
Xavier