[Interxarxes] 6è Mercta d'Intercanvi de Terrassa

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic abr 2 10:12:26 CEST 2014

Hola Teresa:

Registrat tu com a usuària, amb les teves dades personals i el nom
d'usuària que vulguis (i no estigui agafat ja, etc). Per tant, escull tu
la teva contrasenya, etc.
http://intercanvis.net/tiki-register.php

I a partir de llavors, els següents dubtes millor si els pots enviar al
fòrum, de forma que altres també et puguin respondre (o potser la
pregunta ja ha estat resposta abans allà, etc)
http://intercanvis.net/forum1

I per cert, que sàpigues que hi ha una pàgina creada des de fa temps per
a aglutinar a les persones i ofertes + demandes de la gent de Terrassa.
Potser ho voleu promocionar, per a re-aprofitar la feina ja feta, per
aglutinar persones i tenir un canal per a escriure-us, i potenciar
l'ajuda mútua sabent que demana o ofereix la gent de Terrassa?
http://intercanvis.net/Terrassa

Si en voleu fer difusió, aqui teniu un pdf amb targetes retallables, per
si us serveix (ho fem per a totes les xarxes del directori):
http://intercanvis.net/Terrassa#Material_de_difusi_

Salut,

Xavi

El 01/04/14 08:30, Teresa Buch Llorach ha escrit: