[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic abr 2 17:53:53 CEST 2014

Hola:

Suposo que haureu vist (còpia a sota) que es fa el taller d'Economies
naturals (versus xarxes d'intercanvi, etc) al Forum Social Català (ho
presenta el Pau Bofill, i el Pedro i jo mateix tenim intenció de ser-hi
fent un cop de mà en el que calgui).

Algú més d'InterXarxes s'apunta a ser per allà? (pot ser molt
interessant!).

A part, també hi ha el taller que faré jo després, per si a algú
l'interessa saber per que és important emprar eines i continguts
lliures, i com alliberar els que vosaltres genereu.

Salut

Xavi

>   Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
>
>   * 1. Darreres Publicacions (articles)
>     <#Darreres_Publicacions_articles_>
>   * 2. Propers esdeveniments <#Propers_esdeveniments>
>   * 3. Nous ítems per intercanviar del darrer mes
>     <#Nous_tems_per_intercanviar_del_darrer_mes>
>       o 3.1. Demandes <#Demandes>
>       o 3.2. Ofertes <#Ofertes>
>   * 4. Intercanvi de Coneixements <#Intercanvi_de_Coneixements>
>   * 5. Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi
>     registrades el darrer mes
> [...]
(...)