[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

sense.resposta a intercanvis.net sense.resposta a intercanvis.net
dic abr 30 14:01:44 CEST 2014

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)

Programa de la 34a la cultura va de festa

Autor: núria -
Publicat el: Dm 29/04/14 08:41h -
(12 Lectures)
- Valoració dels Usuaris: - / 5

34a La Cultura va de Festa

Autor: núria -
Publicat el: Dm 29/04/14 08:36h -
(12 Lectures)
- Valoració dels Usuaris: - / 5

Excelente Video promocional de la cultura del intercambio y de la economia natural

Autor: Xavier de Pedro Puente -
Publicat el: Dv 25/04/14 12:41h -
(61 Lectures)
- Valoració dels Usuaris: - / 5

Veieu aquest excel·lent vídeo promocionant la cultura de l'Intercanvi i l'Economia Natural.
Després de veure'l, me n'he adonat que han fet una aplicació mòbil, però només per a una marca de programari restrictiu de llibertats per a telèfons mòbils intel·ligents. Diuen al propi vídeo que si vols alguna cosa, que la demanis, no? Doncs vaig a demanar-los que alliberin el codi font de la seva aplicació, i que es faci una versió per a sistemes operatius lliures (mòbils, i per a ordinadors d'escriptori). Que no sigui per no haver-ho demanat, com diuen ;-)
En qualsevol cas, enhorabona per la iniciativa i vídeo promocional, per descomptat!

6è Mercat d’Intercanvi de Nou Barris – La Troca

Autor: intercanvi9barris -
Publicat el: Dj 24/04/14 12:37h -
(57 Lectures)
- Valoració dels Usuaris: - / 5

Llegeix més

(1834 octets)

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Dg 04/05/14 11:00h

6è Mercat d’Intercanvi de La Troca Nou Barris

2)
Dm 06/05/14 20:30h

Projecció del documental “Stop! Rodando el Cambio”

3)
Ds 10/05/14 10:30h

Segon Mercat d'Intercanvi de Matadepera

4)
Ds 17/05/14 10:00h

6è Mercat d'Intercanvi de Terrassa

5)
Dg 15/06/14 10:00h

22è mercat d'intercanvi a Sants

6)
Ds 28/06/14

sortida a can fulló 2014

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 11Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsmei tai o marsupiestem buscant  un mei tai o marsupi per portar el nostre bebe que te 2 mesos. tenim fular pero no ens acaba de fer el pes. tambe tenim una motxilla ergonomica pero la farem servir a partir dels 6...clau_ceBarcelona ciutat - Poblesec28/04/1402n tomo de "ENCICLOPEDIA DE LAS PLANTAS MEDICINALES"   és de Biblioteca Educación y salud Dr. Jorge D. Pamplona Roger   " Editorial Safeliz "edu_nus25/04/140carregador mòbil SamsungBusco un carregador per a mòbil Samsung.estelabay20/04/141lirena-Ds 05/04/14Estora per Ioga o pilatesBusco una estora per practicar ioga o pilates. Consulteu les meves ofertes o suggeriuLeaf_99918/04/140Samarretes de lactància talla MBusco samarreta o vestit de lactància.
Què teniu?
Bitxo07/04/140Caseta per a gosNecessitem caseta per a gos gros.
El notre Bitxo comença a resentir-se del fred, la calor, de tot vaja, l'edat no perdona! jajaja
Es fa vellet i tot i que el tenim dins de casa, quan es queda al...Bitxo07/04/140Un movil (cualquiera)Estic buscan un movil, per que me han robado el meu. Necesiteu un per comunicar-meAYEBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa05/04/141lirena-Ds 05/04/14pilota i plinton gimnàstica, butaca, làmpara de peu i llibres anticsHola,
necessito amb certa urgència una pilota medicinal de 5kg.  I si aconseguís un "plinton" de gimnàstica, ja seria fantàstic (d'aquelles coses amb caixons de fusta apilables i una part...CRT04/04/140LavadoraEstic buscant una retadora pq finalment m'independitzo.

Puc oferir: Atretzo variat per la casa, material de bicicletes i esports, reparació de bicicletes, ...

moltes gràcies
polpuvill a icloud.com
polpuvillBarcelona ciutat02/04/141Flora-Dc 09/04/14MicroondesEstic buscant un microondes pq finalment m'independitzo.

Puc oferir: Atretzo variat per la casa, material de bicicletes i esports, reparació de bicicletes, ...

moltes gràcies
polpuvill a icloud.com
polpuvillBarcelona ciutat02/04/140Rentadora-Estic buscant una retadora pq finalment m'independitzo.

Puc oferir: Atretzo variat per la casa, material de bicicletes i esports, reparació de bicicletes, ...

moltes gràcies
polpuvill a icloud.com
polpuvill02/04/140

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 23Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsTargeta de memòria micro SD i adaptador 1 gigaOfereixo una targeta de memòria micro SD d'un giga. En bon estat i amb adaptador
Per intercanvis consulteu el nostre apartat de demandes o proposeu
Leaf_99929/04/140Tamboret Ofereixo un tamboret de color blanc. Ho intercanvio per una cafetera per a inducció, una cadira plegable, una tela per a sofà negre o beix o un adaptador per a inducció. Si us interessa escriviu a...Rate30L'Hospitalet de Llobregat - Collblanc-La Torrassa28/04/140Carro verduler auxiliar Ofereixo carro auxiliar amb rodetes, amb tres prestatges, de color blanc . Ho canvio per una cafetera per a inducció o una plaid, manta o tela per a cobrir un sofà de color negre o beix, un...Rate30L'Hospitalet de Llobregat - Collblanc-La Torrassa28/04/140Caixes emmagatzematgeOfereixo 3 caixes d'emmagatzematge pràcticament noves. Les mides són 73x41x18 cm. Tenen rodetes i una capacitat de 30 litres. Les canviaria per dues capses iguals però més baixes, de 16 centímetres...Rate30L'Hospitalet de Llobregat - Collblanc-La Torrassa28/04/140Una planta de carbassó novaNecessito terra, mínim 10 litresgringuita1128/04/140cistella de bicicletaOfereixo aquesta cistella de bicicleta.
Per l'intercanvi m'interessen coses de nado.

Gràcies!!
Gloris27/04/140gas azulOfereixo aquest pot de "gas azul". N'hi ha més o menys la meitat, però nosaltres no l'utilitzem.
Per intercanvi m'interessa qualsevol cosa de nado.

Gràcies!
Gloris27/04/140candau biciOfereixo aquesta mena de candau. Fa uns 1,75cm de llarg. Jo el vaig comprar per la bicicleta pero no l'he fet servir mai.
Està nou.
Per intercanvi demano alguna cosa de nado: bolquers, roba,...Gloris27/04/140anelles cortina dutxaTinc aquest paquet d'anelles per cortina de dutxa.
A canvi m'interessa alguna cosa de nado.
Merci!
Gloris27/04/140calculadora gegant!Ofereixo aquesta calculadora gegant, fa 21 x 29,5 cm.
Per l'intercanvi m'interessen coses de nado: bolquers, roba, termòmetre, etc...
Gloris27/04/140organitzador oficina verdTinc quatre organitzadors d'oficina com el de la foto. Tots quatre son de color verd.
Per l'intercanvi estic interessada en coses de nado: bolquers, roba, etc....
Gloris27/04/140vestit de núviahola
tinc un vestit de núvia de la talla 44.
Pel bescanvi demano una bicicleta de dona i una de nen de 12 anys
gràcies
contacteu amb mi pel següent mail: martasanglas1 a gmail.com
bressola25/04/140Guirnalda de llums decoratives ledOfereixo unes llumetes per decorar LED. Són solars. Funcionen tant a l'interiror com a l'exterior. A estrenar! Consulteu el nostre apartat de demandesLeaf_99918/04/140Estri per guardar i penjar el respall de dents. Marca VALIRAOfereixo un estri per guardar el respall de dents. A estrenar. és una caixa amb ventosa per penjar a la paret del bany. Marca ValiraLeaf_99918/04/140Forma per sabatesOfereixo unes formes per a sabatesLeaf_99918/04/140Pijama de dona de Whinney de Poo talla MOfereixo un pijama de dona talla M amb motiu de Whinney de Poo. Poc ús. Consulteu el nostre apartat de demandes o proposeuLeaf_99918/04/140Ofereixo lllibres - Noveles pol·licíaques i variades - Entrega només en màNovel·les en perfecte estat. També revistes tipus "Psicologia práctica" o "Mente Sana"Maria AngelsGirona Ciutat13/04/140Jardinera plàsticOfereixo una jardinera de plàstic. Neta i preparada per tornar a ser la casa de flors o plantes! Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o escriure a abatarna a gmail.com

Gràcies!
AbatarnaBarcelona - Gràcia12/04/140Rentadora / LavadoraTenim una rentadora d'obertura superior a regalar a una persona que pot venir a buscar-la (Verdaguer). Té anys però funciona be.FloraBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)09/04/142laura77-Dl 14/04/14Bosses de mà noia i motxillaEn tinc i ja no les uso gens!
Envio foto als interessats ;)
Bitxo07/04/141Abatarna-Ds 12/04/14Col·lecció cerveses (buides)Tinc una capça plena d'ampolles de cerveses variades (buides).
Necessitem fer espai i la petita col·lecció ens fa nosa.
Si hi ha cap interessat, ja ho sabeu!
Bitxo07/04/140Llibres del grup musical Take That Ja me'ls he llegit i rellegit i necessito fer espai!
Tinc alguns llibres i moltes fotos del grup de música Take That. N'hi han en anglès i en castellà, tapa dura i tova...
Demaneu i us envio el...Bitxo07/04/140coses molt diversesTaula de boadyboard
Balancí de fusta per a nens, tipus cavallet-gronxador, però en forma de gos en comptes de cavall
Germinadora elèctrica
Germinadora no elèctrica
Roba de nen i nena fins a 4 anys,...CRT04/04/140

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 19NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreat/daComsLidiaAyllon RamoslididBarcelona - Gràcia26/04/140MònicaAnglada de FerrrerMaglada Barcelona ciutat - PoblesecEstic buscant algú per fer un intercanvi lingüístic.
Jo soc catalana i estic estudiant el primer curs d'àrab a l'EOID. M'interessaria algú amb qui parlar una mica amb àrab
25/04/140SaraMailachRisika88Barcelona25/04/140EloiBautistaEloiGirona ciutat - Sant Narcís24/04/140Josep AntoniVílchez TallónToni VilchezBanyoles23/04/140SaraParadeda PeraltaSara33Alt Empordà23/04/140Veroleonardila VeroBarcelona ciutat - Sants22/04/140NúriaFranquet NoraGranollers20/04/140FinaColomerlafinaMataró19/04/141Xavi-Dc 30/04/14eliMartínezelieliAbrera14/04/140AngelsCasals CollMaria AngelsGirona Ciutat13/04/140MarMayos FernándezmarspainBarcelona12/04/140lauramartinezlaura77Igualada12/04/140LauraTrianaLauratpGràcia11/04/140SofiaNSofia5nsEsplugues de Llobregat10/04/140XavierMelerXavier MelerMenorca (Illa sencera)Vull tirar endavant la iniciativa de crear una Xarxa d'intercanvi a Menorca purament d'intercanvis10/04/141Xavi-Dc 30/04/14FloraBuFloraBarcelona ciutat - Gràcia09/04/140MònicaSoler NialetPixiBarcelona06/04/140TeresaBuch LlorachequipamentsTerrassa02/04/140

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: