[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Félix Pardo Vallejo felixpardovallejo a gmail.com
dim oct 29 08:44:07 CET 2013

Gràcies amics per aquesta iniciativa. Penso, el mateix que en Pau, que
podem fer una bona tasca pedagògica amb el reportatge.
Salut
Fèlix