[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Pedro pederindi a gmail.com
dim oct 29 13:47:31 CET 2013

Sí, puc ajudar en la part tècnica d'àudio i muntatge
però si el projecte depèn de nosaltres 3 em fa l'efecte que no ens en
sortirem, ho dit d'un altre manera, no puc assumir un rol massa gran,
la universitat apreta. Xavi, sembla que tu tampoc.

a veure quanta gent col·laboradora pot treure en Pau
em preocupa per exemple: el guió, què es grava, com es grava, i els participants