[Interxarxes] 1er Mercat d'intercanvi d'hivern

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij oct 24 20:44:15 CEST 2013

Hola:

Afegir a la informació que us ha facilitat el Pedro, que també podíeu
crear una pàgina al directori de xarxes (i mapa web), per a que la gent
us trobi més fàcilment, etc.

I com esteu començant, i jo "passava per aquí" amb 15 minuts lliures, us
he fet ja una versió inicial de pàgina, per a que modifiqueu com i quan
cregueu:
http://intercanvis.net/Caldes+de+Montbui

Addicionalment us he fet un full d'etiquetes, per si us serveix per a
fer-ne difusió en paper el dia del mercat quan passi gent a qui
notingueu temps d'explicar-los bé qui sou i què feu, on trobar-vos
després, etc. Teniu l'enllaç a la pàgina vostra de més amunt, on diu

"Material de difusió > etiquetes_xarxa_caldesmonbui.pdf "

També podreu emprar, si voleu, el sistema web lliure d'ofertes i
demandes per a la vostra xarxa, que serà també consultable des de les
altres xarxes, etc. Més informació:
http://intercanvis.net/Ajuda

Salut i benvingudes al mundillo de les xarxes d'intercanvi!

Xavi

Al 22/10/13 01:31, En/na Pedro ha escrit: