[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dim oct 29 08:30:20 CET 2013

Molt bona idea, Pau. Jo poso segur camera de video digital amb gran
angular, bateria de llarga durada i tripode. I si m'ho puc combinar (
hospital i cia.), estaré encantat d'ajudar a grabar-ho jo mateix.

Entenc que Pedro t'ofereixes a l'edició posterior que calgui del video?

Posem fil a l'agulla? Posem proposta de data i lloc temptatius? Cap de
setmana?

Xavi

El dilluns 28 d’octubre de 2013, Pau Bofill <pau at ac.upc.edu> ha escrit:
> Hola,
> Si us interessa podriem fer un vídeo il·lustrant els diferents tipus de
fira/mercat... Vull dir, enlloc de grabar un taller, escriure un guio ben
fet i filmar-lo. Jo puc mirar de trobar gent que hi vulgui col·laborar...

> Salut,
> Pau
>
> El 26/10/2013 19:16, Pedro ha escrit:

Adjunto el