[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Pedro pederindi a gmail.com
div oct 25 00:20:53 CEST 2013

m'ofereixo per ajudar en la gravació

com ho teníeu pensat fer? infrastructures?
si volíeu utilitzar micròfon, fàcil per gravar l'àudio (porto
gravadora que va bé)

algú s'ofereix a gravar el vídeo?

jo puc fer el muntatge del vídeo