[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Pedro pederindi a gmail.com
dis oct 26 19:16:26 CEST 2013

hola, al final ni m'he passat pel taller:

- no he rebut dades tècniques de com es faria l'event (i no tenia clar
llavors el format)
- tampoc hi ha hagut algú que s'oferís a gravar el vídeo

al final el què ha passat és que quan havia quedat per posar guifi.net
a un veí, m'he quedat més estona, ho sento