[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij oct 24 21:15:15 CEST 2013

Hola Pau:

Enhorabona per la feina que fas/feu. Em quedo amb ganes d'assistir-hi a
la fira de la XES aquest any també, i en especial al teu taller, però el
fet que encara estigui força convalescent de l'accident de moto que vaig
tenir no m'ho posa fàcil.

Seria formidable si algú gravés el vostre taller (seria d'interès per a
gent d'ecoxarxes, bancs de temps, etc), tot i que ja entenc que no és el
mateix assistir-hi en persona i participar-hi que veure un video llarg
d'un taller.

Pedro, o algú altre d'InterXarxes, si teniu intenció d'anar-hi, i
voleu/podeu grabar el taller, si us cal camara de video amb bateria
llarga i trípode us ho deixo per a que ho podeu gravar.
I si no, doncs res, "sólo para sus ojos", i ja explicareu com ha anat,
si pot ser (les conclusions extretes :-).

Salut!

Xavi

Al 22/10/13 10:42, En/na Pau Bofill ha escrit: