[Interxarxes] Acta Trobada InterXarxes dv 08/03/2013

Sergi Alonso sseerrggii a gmail.com
dim mar 12 09:08:29 CET 2013

Hola amics! No vaig poder venir a la reunió però m'he llegit
l'acta. M'interessa seguir el tema del software subvencionat per europa,
tot i que nosaltres estem treballant pels Bancs de Temps en l'open source
TimeOverflow <http://adbdt.org/quien-somos/servicios-on-line/>, un BdT ja
el fa servir en mode probes i esperem obrir-lo per tots ben aviat.

També dir a Xaingra que podeu contar amb el Banc de Temps de Gràcia per a
la celebració del vostre 10é aniversari, qualsevol cosa que necessiteu ja
sabeu, nosaltres celebrarem el nostre 10é aniversari al 2014 :)

Ah i per acabar us convido a l'event de presentació de la
ADBdT<http://adbdt.org/2013/02/21/presentacion-publica-de-la-adbdt/>(associació
pel desenvolupament dels Bancs de Temps) que serà el proper
dijous 21 de març a les 19:00 a la seu de Attac Acordem (industria 65), on
explicarem perquè vam fundar una associació i quin son els valors que volem
fomentar als Bancs de Temps.

A seguir! Una abraçada!

El 10 de març de 2013 15.08, XAVIER LATORRE TAPIS <xlatorre a ub.edu> ha
escrit:

SERGI