[Interxarxes] [Fwd: Re: Fwd: Sessió bbb per assistir a la trobada.]

boscquerespira a riseup.net boscquerespira a riseup.net
dll mar 11 15:26:36 CET 2013

Bones, us reenvio algunes conclusions respecte dels problemes que vàrem
tenir per assistir remotament a la trobada. Poc a poc anirem pulint
detalls. Gràcies, Xavier per l'ajut.