[Interxarxes] Fwd: Re: Propuesta europea sobre monedas sociales

Pedro pederindi a gmail.com
dll gen 14 12:25:47 CET 2013

Molt bona aquesta!

2013/1/14 Xavier de Pedro <xavi a confluencia.net>

> I com això va de ple amb el que hem parlat moltes vegades a Interxarxes,
> li he dit que endavant, que compti amb nosaltres. Els signaré la carta en
> nom d'InterXarxes (llàstima que no tinguem res d'informació en anglès a
> intercanvis.net... potser és l'excusa per a escriure en anglès i/o castellà
> de qui som i què fem...).

Aquí tens traduït el "qui hi ha darrere"
he utilitzat google translate en 2 sentits, i corregit lo que quedava malament

http://intercanvis.net/qui+som

Who is behind?

Intercanvis.net was initially created for the exchange networks of
Gràcia (Xaingra) and Knowledge Exchange Network of Gràcia (XIC-Gràcia)
around 2007. Shortly after it became the place to collect information
about all exchange networks, goods, services and knowledge of the
Catalan Countries, and in 2010 was adopted as the website sponsored by
the group to coordinate land-sharing networks (see "InterXarxes").

This site can accommodate other exchange networks or markets that need
web space to show their offers and demands. Read the other pages of
documentation for understand how you can do it, and if necessary, ask
to the forum any questions you may have.

alguna web més?