[Interxarxes] Fwd: Re: Propuesta europea sobre monedas sociales

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dll gen 14 11:54:26 CET 2013

Hola a tothom:

M'ha escrit aquest matí de forma urgent per un projecte molt interessant
de gent vinculada a la UOC i a Barcelona Media, per a demanar un
projecte de la unió europea per a desenvolupar un software lliure
descentralitzat per a monedes comunitàries, etc.
I m'han demanat si voldríem donar el nostre suport a la sol·licitud,
indicant que voldrem participar activament en el projecte, etc.
Sembla que els interessa més el tema de ser una xarxa de xarxes
d'intercanvi que empren o volen emprar eines lliures de suport als
processos participatius i monedes comunitàries.

I com això va de ple amb el que hem parlat moltes vegades a Interxarxes,
li he dit que endavant, que compti amb nosaltres. Els signaré la carta
en nom d'InterXarxes (llàstima que no tinguem res d'informació en anglès
a intercanvis.net... potser és l'excusa per a escriure en anglès i/o
castellà de qui som i què fem...).

Pedro, això anirà de perles amb el que havíem parlat que a tu
t'interessava també!

Una abraçada

Xavi