[Interxarxes] accés per ip a intercanvis.net

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div gen 11 21:57:36 CET 2013

Misteris, Pedro, ja ho vaig veure jo fa dies.
Bé, ja funciona de nou el domini (aquesta tarda ha començat a respondre
bé ja des d'alguns llocs.... des de la feina meva no, però des de casa
veig que ja va).
Uff...
Posaré una breu nota a la portada de la web sobre el tema
I a veure si l'excusa serveix per a que algúaltre faci donatius.

Gràcies a tothom que ha informat del problema i ha ajudat a resoldre'l.

Xavi

Al 11/01/13 17:09, En/na Pedro ha escrit: