[Interxarxes] Fwd: Re: Reunió intercanvis.net - CIC

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic maig 16 23:25:05 CEST 2012

Hola a tothom:

L'Enric Duran vol que parlem de possibles sinèrgies entre la coordinació
de xarxes d'intercanvi (que fem via interxarxes) i alguna cosa de la CIC
(suposo que la xarxa d'intercanvi de la CIC, i/o les ecoxarxes, ... ja
ens dirà).

Qui més vol ser-hi a la reunió? (Així cerquem una data que ens vagi bé a
tothom qui poguem/volguem parlar amb la resta de gent de la CIC; com
deia a sota, jo també ho sóc de soci de la CIC, com suposo que alguns de
vosaltres).

Espero notícies (com a mínim uns quants dies a donar temps a que qui
pugui/vulgui assistir alguna tarda a la reunió, ho pugui dir). Jo només
puc per les tardes (alguna tarda de 18h a 20h o així què tal?)

Xavi