[Interxarxes] Fwd: Re: Reunió intercanvis.net - CIC

Sergi Alonso sseerrggii a gmail.com
dij maig 17 08:57:39 CEST 2012

A mi m'agradaria assistir per saber quina és la visió del Enric i cap a on
es dirigeix, mai he parlat amb ell. Els Bancs del Temps estem en plena
reorganització cap a la horitzontalitat de la organització i cap al
desenvolupament en xarxa  (aquest procés durarà anys).

Si ho creieu convenient i a l'Enric no l'importa jo m'apuntaria, m'adapto
al dia i hora.

Una abraçada!

El 16 de maig de 2012 23:25, Xavier de Pedro <xavi a confluencia.net> ha
escrit:

SERGI