[Interxarxes] Propsta cartell Sant Feliu

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic maig 16 23:24:46 CEST 2012

Hola Gerard, fantàstic!

Podeu enviar l'editable, a part del pdf?
Així podem fer contra propostes, i a la següent reunió en parlem i
escollim el que més ens agradi, i quines coses de cada lloc, etc.
(opinió personal, es clar)
Per exemple, vam optar fa temps a la web i logo per colors ataronjats, i
potser estaria bé unificar colors. Convertir web i logo a verds (?), o
cartell a ataronjats.

Si posem autors dels dissenys i textos, hauríem de posar a l'Oscar
Barcelon (autor del logo que vam escollir per a intercanvis.net), i els
autors del text (Xavier Latorre i/o altres?).

Havíem dit quelcom de provar de posar alguna tira de fotos petites per
sota potser... Quan ens passeu l'arxiu editable, potser podem fer
algunes proves sobre això...

En qualsevol cas, enhorabona per la feina feta fins ara!, que anirà de
fábula per a que en parlem a la propera reunió i anem avançant cap a un
cartell consensuat, etc.

Quan quedem per parlar d'això del cartell i textos consensuats de
recomanacions/suggeriments per a noves xarxes?

Una abraçada

Xavi

Al 16/05/12 14:17, En/na gerard fisa biscarri ha escrit: