[Interxarxes] Propsta cartell Sant Feliu

gerard fisa biscarri draregus a hotmail.com
dic maig 16 14:17:00 CEST 2012

Hola companys d'Interxarxes os envio en un PDF adjunt la proposta de cartell pels mercats d'intercanvi que em elaborat desde Sant Feliu de Llobregat, de fet está encara en fase de retoc, jo he dfit que m'agradaria que les mans tinguessin colors més pujats i menys pastel. Si gteniu algun suggeriment no os talleu i feulos arribar. La Karla ha decidit posar el seu logo i el meu nom com a ilustrador, a mi em sembla correcte......alguna objecció?
Gerard