[Interxarxes] Virus

Pedro pederindi a gmail.com
dll des 17 12:05:52 CET 2012

Disculpa si t'he fet sentir malament.
Ja sé que no ho fas expressament, el "virus" pot venir del teu
ordinador (possiblement un Windows), o perquè saben la teva
contrassenya del correu electrònic (els has donat accés explícita o
implícitament)

En aquests moments vaig molt atabalat i no puc ajudar-te.
Còpia a llista perquè es vegi que no hi ha mala fe per cap de les 2 parts!