[Interxarxes] mercat d'intercanvi a Manresa aquest dissabte

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis des 15 23:36:49 CET 2012

Hola:

Sembla que ningú ha pogut fer-ho, i jo no ho he pogut veure fins ara.
El millor es que properes vegades ho poseu vosaltres directament. Mira:
http://intercanvis.net/Ajuda

Salut!

Xavi

Al 12/12/12 11:18, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: