[Interxarxes] Acceptar donatius i més

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dis nov 12 21:28:42 CET 2011

Hola,

Gràcies Xavi per posar la proposta d'ordre del dia per la propera
Assemblea de xarxes d'intercanvis.

Per el tema d'acceptar un botó per donatius per el manteniment de la
web http://intercanvis.net, em sembla del tot necessari. L'únic dubte
que tinc ara, és quina compte posem per controlar aquests donatius.

I sobre l'estudi d'ESADE, casualitats de la vida, la persona que ho
porta la coneixo, i penso que farà una bona resenya. Jo intento quedar
aquesta propera setmana.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi