[Interxarxes] Important: Assemblea de xarxes d'intercanvis

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dis nov 12 11:14:06 CET 2011

Hola:

Jo (com a mínim) hi seré per part de la Xarxa de la Marina (i portaré
algunes coses per intercanviar, el que em permeti la motxilla). I per
part dels temes logístics i tècnics de la web de coordinació intercanvis.net

Avanço el tema per llista: sembla que podríem "morir d'èxit"... És a
dir, pel que ens han avisat els de dimensis (l'empresa on està allotjada
la web), ha augmentat força el tràfic de dades darrerament, i podria ser
que haguéssim de canviar de tarifa en el hosting actual si seguim amb
tanta gent visitant la web. Ho he revisat, i no és cap atac d'spam, sinó
que sembla degut a l'augment de visites a les pàgines de la web.

Relacionat amb això: a part de saber com estem tots de pagaments (en
ecos o euros) de les quotes que havíem dit, volia proposar de posar
algun botó a la web per acceptar donatius... (potser algú que no ve a
les reunions de coordinació vol col·laborar amb les despeses associades
al funcionament d'intercanvis.net?)

Podem comentar llavors aquest mateix dia breument com ha anat amb la
reunió amb gent d'ESADE. Sembla que per dissabte 26 algú altre podria
haver parlat amb ells, així que no seré només jo probablement qui us
pugui parlar de com ha anat, etc., on sortirà la publicació seva, etc.

I en la línia del que deies, Xavi, he començat un esborrany d'ordre del
dia la pàgina wiki d'InterXarxes:
http://intercanvis.net/InterXarxes#Trobades

Una abraçada, i fins aviat

Xavi

Al 11/11/11 20:15, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: