[Interxarxes] Important: Assemblea de xarxes d'intercanvis

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
div nov 11 20:15:47 CET 2011

Important: Assemblea de xarxes d'intercanvis

Hola,

Del correu-e de la Clàudia, de la reunió d'aquest dimarts de la C. de
decreixement 15-M, es planteja fer l'Assemblea de Xarxes d'Intercanvi
el dissabte 26 de novembre de 12 a 14 h a la Pl. de Catalunya de
Barcelona.

Jo puc estar aquest dissabte a les 10 h, portar algunes coses per
intercanviar, i a les 11 h ens podríem reunir un equip dinamitzador
per preparar l'Assemblea.

Qui podria estar a les 11 h a l'estand de Xaingra?

Qui pot portar un altaveu per l'Assemblea?

Fem la proposta d'ordre del dia entre les diferents Xarxes que estem
en aquesta llista?

Anem confirmant quines Xarxes participarem?

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi

Clàudia Manyà <claudiamanya at gmail.com> ha escrit: