[Interxarxes] Fwd: Els enviaments a Interxarxes de claudiamanya a gmail.com requereixen aprovació

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dij nov 10 23:37:01 CET 2011

Reenvio missatge de la Clàudia, que no ha passat per l'adjunt, sembla
Seria formidable si algú pogués accedir a la contrasenya
d'administradors de la llista per poder gestionar-la millor, etc.
Mentrestant, ens haurem d'apanyar amb aquest problemes.
Els adjunts que no passin, envieu-los comprimits, més petits, com a text
senzill si cal, etc. o pugeu-los a algun lloc i enllaceu-los des de el
missatge.

Xavi

Assumpte:
Acta dia sense compres