[Interxarxes] propers butlletins

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dis feb 19 22:17:00 CET 2011

Hola a tothom:

Enhorabona per la trobada d'avui! (m'ha agradat molt conèixer de primera
ma tantes coses de les xarxes d'intercanvi de coneixements actuals, les
del passat, la influència de la pluja i els taxis sobre el registre de
federacions de xarxes d'intercanvi, etc ;-)

Bé, només volia indicar que, tal i com hem dit avui, podeu deixar les
propostes de noticies aquí:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

Coses a l'agenda/calendari d'esdeveniments aquí:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

i/o coses per a propers butlletins editant aquesta pàgina wiki:
http://intercanvis.net/propers+butlletins

I si algú no sap com editar la pàgina per posar altres coses, doncs que
ho enviï a aquesta llista, i algú (jo o algú altre dels que saben
fer-ho) ho posarem o us ajudarem a que aprengueu a posar-ho vosaltres
mateixos, etc.

I la plantilla que s'està fent servir per a enviar els butlletins
mensuals és aquesta:
http://intercanvis.net/Plantilla+Butlleti

que també és una pàgina wiki senzilla que es retoca minimament només en
cada enviament (per que llisti les coses noves del darrer mes, etc)

Salut