[Interxarxes] propers butlletins

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
diu feb 20 16:51:04 CET 2011

Hola amics i amigues d'Interxarxes,

Agrair molt la Trobada d'aquest dissabte, que si bé, des de Trocantoni
vam poder aportar poc sobre la nostra experiència d'Intercanvis de
coneixements, dir que tant la Mari Carmen com jo vam sortir amb noves
energies i noves idees per emprendre d'una manera més estable al
nostre barri aquestes propostes d'intercanvis de coneixements.

Gràcies per compartir aquestes experiències tant riques!

I ja us anirem informant / compartint de les nostres propostes que
anem fent pasito a pasito al nostre barri.

Gràcies Xavi per facilitar aquests enllaços per el butlletí electrònic.

En un altre correu-e us especifico el tema de les necessitats
financeres d'Interxarxes per l'any 2011, i les aportacions fetes ja
per algunes Xarxes d'Intercanvi. Com sabeu, en una reunió
d'Interxarxes vaig assumir la tasca de ser el tresorer d'Interxarxes.
Tenim unes despeses anuals per el manteniment del servidor a on està
la web http://intercanvis.net

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi, de Trocantoni