[Interxarxes] IMPORTANT: LLOC DE LA TROBADA AQUEST DISSABTE

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dic feb 16 18:05:12 CET 2011

Hola amics i amigues,

Per la gent de les Xarxes d'Intercanvi de Barcelona, si agafeu Renfe,
la gent de Trocantoni hem quedat a les 10 h a la parada de Passeig de
Gràcia. El tren surt a les 10.08 h

Per a qualsevol cosa, em podeu trucar al 627 811 897

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi

XAVIER LATORRE TAPIS <xlatorre at ub.edu> ha escrit: