[Interxarxes] Canvi de data?

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
div nov 12 19:37:04 CET 2010

Hola,

Penso que si podem trobar una altre data que el Xavi de Pedro li
pugués anar bé, i a la majoria també, seria partidari de canviar la
data, ja que, les seves aportacions en facilitar eines informàtiques /
web per avançar en aquestes propostes d'intercanvis, és una necessitat
que penso que la compartim la majoria, però que malauradament, molt de
nosaltres encara tenim moltes mancances i desconeixements en aquestes
eines.

I possiblement un dels possibles eixos que podem aprofundir en la
propera Trobada, de cara a enfortir les XIC de les nostres xarxes
d'intercanvi, és debatre sobre possibles eines on line que ens poden
ajudar a comunicar / arribar a més persones a implicar-se a una Xic.

Si el dissabte 11 de desembre per el matí, no va bé, plantejo les
següents possibles alternatives:

- Diumenge 12 de desembre per el matí
- Dissabte 18 de desembre per el matí

La gent de Castelldefels, com ho veieu aquestes possibles dues dates?

Altres opinions?

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi