[Interxarxes] Resum de Interxarxes, vol 11, número 5

gerard fisa biscarri draregus a hotmail.com
div nov 12 00:21:28 CET 2010

OK, en principi cap problema per venir a la preparació de la trobada a Castelldefels el divendres 19, vindre jo i potser també el Xavi de Sant Feliu. Espero apareguim temes nous  per elaborar articles pel butlletí, perque el meu article sobre les Universitats lliures, m'ha sobrepassat i a dia d'avui no sé pas com enfocarlo, de moment el deixo descansar i ja el reprendré d'alguna forma perque ara está un pel bloquejat...............Gerard