[Interxarxes] IMPORTANT: Preparació Trobada Castelldefels

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dij nov 11 09:35:45 CET 2010

Hola:

El proper dia 11 de desembre al final no em serà possible assistir a la
trobada d'InterXarxes (tinc una trobada al matí a la casa de la
solidaritat,a Barcelona, aquest dia). Si s'hagués de canviar la data
d'interxarxes per un altre dia, fantàstic, així podria assistir i saber
més, de primera mà, els problemes i necessitats reals que tenen les XIC
que dificulten que es puguin estendre més fàcilment arreu.
Si no, doncs ja m'explicareu (ja llegiré l'acta).

Pel tema de propostes d'articles per al proper butlletí de novembre o
desembre, digueu per llista i ho podem anar recollint a la web (per
exemple):
http://intercanvis.net/propers+butlletins

Com anàvem parlant alguns en dies previs, estaria bé si algú pogués una
nota, ni que sigui breu, sobre lo del documental "Homenatge a Catalunya
II" (per als que no ho hagueu vist: on es mostren exemples de xarxes
d'intercanvi i gent explicant ets-i-uts de cada aspecte i node en el que
hi està més ficat, etc., entre altres coses)

Potser Maria i companys de Sants, podeu col·laborar fent una breu nota
del documental, qeu surti com a article a algun proper butlletí?

Francesc, i t'animes tu a explicar breument allò dels cercles/àmbits on
veus que la moneda social/comunitària pot ser útil, i on no? (que vas
explicar molt bé al documental)
Segur que millor que ho expliqui en primera persona qui ho va dir, que
no algú altre (com jo m'havia ofert) a partir del que ha entès o ha
traduït en els seus esquemes mentals, etc.

Fins aviat

Xavi

Al 06/11/10 20:43, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: