[Interxarxes] Butlletí d'octubre enviat: rebut bé? + proposta publicacions pel de novembre?

intercanvisants intercanvisants a gmail.com
dij nov 4 08:18:09 CET 2010

Hola,
A la XIS (Xarxa d'Intercanvi de Sants) sí que l'hem rebut bé. Moltes
gràcies.
Aprofito per demanar disculpes per la nostra absència, però ara no ens és
possible d'implicar-nos amb Inerxarxes.
I felicitats a totes per aquest butlletí, i per tot el que vindrà!

El 3 de novembre de 2010 9:31, Xavier de Pedro <xavi at confluencia.net> ha
escrit:

intercanvisants.