[Interxarxes] Butlletí d'octubre enviat: rebut bé? + proposta publicacions pel de novembre?

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dij nov 4 23:50:42 CET 2010

Ok (Maria, suposo, no?), gràcies en nom de tothom qui va assistir a les
darreres reunions, etc.
Fins aviat
Xavi

Al 04/11/10 08:18, En/na intercanvisants ha escrit: