[Interxarxes] Butlletí d'octubre enviat: rebut bé? + proposta publicacions pel de novembre?

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic nov 3 09:31:40 CET 2010

Hola a tothom:

Tal i com havíem quedat a la darrera reunió, vaig enviar el butlletí
d'Octubre de les "Xarxes d'Intercanvi de Catalunya" la nit del passat
dia 31 d'Octubre.

Es va rebre bé?

Al final no ho vaig enviar a TOTES les persones enregistrades a la web
intercanvis.net, sinó a totes les apuntades al butlletí, més les
assignades al grup "InterXarxes" de la web.

Recordo que per apuntar-se a rebre el butlletí per correu-e cal posar
l'adreça de correu-e a:
http://intercanvis.net/tiki-newsletters.php?nlId=1&info=1

I en teoria, i depenent del programa de correu-e que feu servir, el
butlletí s'havia de veure com el que hi ha a:
http://intercanvis.net/tiki-print.php?page=Plantilla%20Butlleti

(sense les imatges ni colorets, probablement)

En parlem breument a la propera trobada, també, de quines
"publicacions/articles/noticies" volem incloure en el de novembre?

Jo tinc pendent escriure en breu la formidable explicació del Francesc
(estàs per aquí encara?) al video de "Homenatge a Catalunya II" sobre
los dels cercles concèntrics: el cercle familiars proper (no cal moneda)
a dins, el cercle global de tota la societat a fora  (s'empra la moneda
oficial, euro a casa nostra), i a nivell intermig el cercle comunitari
de barri o gent més propera on pot tenir utilitat l'ús de moneda
comunitària, enlloc de l'euro. I que l'objectiu de la moneda comunitària
no és mercantlitzar el cercle proper familar o d'amistats properes, sinó
humanitzar el cercle intermig de la comunitat on un viu, o fins i tot,
en la mesura del possible, de la societat on es viu.
(ale, ja tinc un esborrany de resum per a la notícia)...
Ja diràs Francesc si cal matitzar el que vaig entendre de la teva
explicaicó (tinc pendent tornar a veure el vídeo)

Per cert, alguna altra notícia genèrica informant de l'existència del
documental aquest, amb creative commons, seria interessant... Algú s'anima?

I Gerard, com veus poder tenir enllestit el de les xarxes d'intercanvi
de coneixement i les universitats lliures que estaves fent?
(per cert, al periòdic diagonal del 14 al 27 d'octubre de 2010 hi ha un
parell de noticies sobre les universitats lliures que et pot interessar
citar per a qui vulgui més informació recent sobre el tema... Pàgines
22-23: "La Rimaia: conocimiento mutante" i "La universidad libre vincula
el conocimiento a la práctica política"...)

Salut