[Interxarxes] Pagament nou servidor Intercanvis.net

Xavier De Pedro xaviaconfluencia.net
Diu Jun 13 21:29:19 CEST 2010

Hola a tothom:

Gràcies Xavi pel missatge informant i per les gestions de tresorer.
A veure, al final, he deixat un compte al CES específic per a l'
intercanvis.net . Aixi no ho liarem amb l'economia de ningú de nosaltres. Es
el:

ECOS0070Intercanvis *.net* <http://memshow.asp?uid=ECOS0070>
Que cadascú/xarxa que no hagi pagat al Xavi (L.) encara els 20 euros/ecos,
ho pot fer ara en ECOs a aquest compte.
Aquí ens carregaran en breu l'allotjament de la web intercanvis.net al nou
servidor dimensis, que al llarg dels darrers dies hem migrat. En teoria, ja
s'hauria de poder accedir de nou a http://intercanvis.net , si tot ha anat
bé.

Bé, res més sobre això per ara (jo encara estic aprenent com va això del
CES, i això és l'excusa perfecta per veure-hi els detalls de com funciona
:-) )

Ah, i guai Gerard lo del dia 10 a Sant Feliu!
Llàstima que no puguis venir, Clàudia.
I ja veurem com ens ho organitzem Helen aquell dia amb el teu amic, etc.

Fins aviat

Xavi

El 13 de juny de 2010 17:29, XAVIER LATORRE TAPIS <xlatorre at ub.edu> ha
escrit: