[Interxarxes] Pagament nou servidor Intercanvis.net

Francesc rotaaifae.es
Dme Jun 16 00:02:20 CEST 2010

Nomes un dubte: des del CES, qui introdueix l'intercanvi en ECOs es el
que ingressa els ECOs, a canvi del servei/be/... Es a dir, en aquest
cas, des del compte d'intercanvis.net s'hauria de fer el cobrament en
ecos a les diferens xarxes. Com ho fem?? Enviem a qui administra el
compte del CES el compte des d'on s'ha de fer el cobrament?? Qui
administra el compte d'intercanvis.net??
Ja direu....
Petons,
Francesc

En/na Xavier De Pedro ha escrit: