[Interxarxes] Pagament nou servidor Intercanvis.net

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorreaub.edu
Diu Jun 13 17:29:27 CEST 2010

Xarx at ntoni, la Xarxa Comunitària de Sant Antoni
http://www.xarxantoni.net > Veure esdeveniments i notícies

Trocantoni

Hola amics i amigues,

Com a tresorer d'Interxarxes, i parlant amb el Xavi de Pedro, fem la
següent proposta (i avancem en la Trobada del ds 10 de juliol):

1. Xavi de Pedro pagarà a la nova empresa que farà de servidor
d'Intercanvis.net amb ecos, obrint una compte al CESC.

2. Els euros que tenim (60 euros aportació de la Marina, Castelldefels
i Trocantoni), els podem reservar per despeses que ens sigui
impossible pagar amb ecos.

3. Penso que seria bo que les diferents xarxes d'intercanvi que
participem a l'espai Interxarxes podem obrir una compte de ecos al
CESC, i així anem experimentant en la pràctica aquesta nova
possibilitat d'una moneda social. Ideal Claudia, si per el 10 de
juliol, Xaingra pot tenir aclarit si obre una compte cesc, o com
facilita operacions amb ecos en el marc d'Interxarxes.

4. Aclarir aquest tema és important, ja que ara el Xavi de Pedro
pagarà des de la seva compte en ecos, però des de les altres xarxes /
persones, haurem de transferir els diners en eco a la compte del Xavi
de Pedro.

5. Estaria bé, que per la Trobada del 10 de juliol haguéssim mirat
totes i tots les possibilitats d'aquesta nova eina de moneda social.

Per a més informació:

Algunes ofertes de la ecoxarxa:

http://www.community-exchange.org/offerings.asp?xid=BCNA&cat=month

http://www.community-exchange.org/offerings.asp?xid=BCNA&cat=Menjar+i+Beguda