[energiadecreixent] Entrevista

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dme Gen 21 16:55:41 CET 2009

Bona tarda,

a banda de la gent d'OCEAS, també es podria consultar alguna de les
persones que està posant a la pràctica l'experiència de Cal Cases, al
Bages.
Per exemple el David Llistar, que és coordinador de l'Observatori del
Deute en la Globalització (david.llistar en odg.cat).

És un suggeriment, per si pot ser útil.

Salut i records,
stefano