[energiadecreixent] Entrevista

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Div Gen 23 14:46:09 CET 2009

Suposo que aquesta és l'entrevista que va comentar l'Ester a l'assemblea, no? A llavors vam quedar que se'n feia càrrec el Blai. Si és que ell no pot o qualsevol cosa també me'n podria fer càrrec jo; el dimecres vaig escórrer el bulto per qüestió de temps, però què hi farem...

Salva