[energiadecreixent] Entrevista

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dme Gen 21 16:46:47 CET 2009

Ep gent, he estat pensant en qui es pot posar en contacte amb aquest
noi i fer aquesta entrevista sobre energia que demana, algú en té
ganes?l'àlex no ho pot fer, ja li he demanat....

si és que si dieu-me algo a mi i després a ell, perquè així ja deixo
de buscar...

merci

Laia

----- Missatge reenviat de arnau.costa.torrentsagmail.com -----
    Data: Fri, 9 Jan 2009 14:31:40 +0100
      De: Arnau Costa <arnau.costa.torrentsagmail.com>
Respon a: Arnau Costa <arnau.costa.torrentsagmail.com>
  Assumpte: Entrevista
   Per a: infoadecreixement.net

Hola,

Em dic Arnau i estic fent un mini-reportatge (amb els petits recursos que
tinc) sobre cooperatives i grups de consum de proximitat i ecològic. El cas
és que m'agradaria lligar el tema amb un factor que crec que hi té molta
relació, l'energia.

M'agradaria poder entrevistar (30 minuts com a molt) a algú que tingués
coneixement sobre el tema energètic (recursos imperants, alternatives, crisi
energètica, peak oil,...).Si hi ha algú de la xarxa pel decreixement que em
pogués ajudar, us agraïria que em passesiu el contacte.

Moltíssimes gràcies per avançat!

--
Arnau Costa Torrents

----- Fi del missatge reenviat -----