[energiadecreixent] URGENT , PER DEMÀ

Laieta laietaamoviments.net
Dil Feb 23 00:04:46 CET 2009

Hola guapa,

pels continguts de decreixement, crec que et pots guiar pel fanzine, que
explica una mica què és el decreixement i què la Xarxa, penso que és un
document bó i si cal millorar-lo per fer-lo més periodístic per La
Directa doncs ja ho farem (te l'envio ara per si no el tens). També et
pots guiar pel manifest de la marxa de temps de re-voltes que és a la
web. Pel que fa a la setmana del 17 abril hauries de parlar amb la
Laura, doncs em sembla que ja tenim algunes propostes sobre la taula per
l'acció que faríem el dijous.

petons i gràcies per anar a la reunió!!!!!

Laia

En/na annapalauamoviments.net ha escrit: