[energiadecreixent] URGENT , PER DEMÀ

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Diu Feb 22 23:52:43 CET 2009

Hola!

De moment no ha sortit ningú per anar a la reunió de demà (dilluns 23 de
febrer a les 19.30 al C/ Pelai, 52, 2n 2a), i en aquest cas vaig dir que
hi anava jo.

Això sí, us demanaria que em féssiu una proposta dels continguts sobre
decreixement que voleu que hi apareguin (la reunió és per acordar els
continguts d'un suplement de la Directa, on tindrem una pàgina per parlar
de decreixement, a més de difondre la setmana del 17 d'abril). Es tracta
d'un llistat orientatiu, més que res per no solapar-nos amb altres.

Us ho demano perquè a nivell teòric vaig força peix i segur que els de
l'antiga entesa heu manejat més materials i podeu fer-ho molt millor.

Gràcies!

Anna