[energiadecreixent] Fwd: important: entrevista a Radio 4

ester c ishtar888agmail.com
Div Set 26 20:11:17 CEST 2008

Hola Laia,
Si no hi ha ningú més t'hi acompanyo, però no em va massa be, i em falta
molt de coneixements de fons per a poder argumentar be i d'una manera
seriosa, i més si s en directe per la radio! però puc venir d'acompanyament
moral (aquest diumenge també vaig a una petita xerrada que far'a en Jose)

Per cert Jose, ja que estem, et confirmo que vinc jo perque ningu mes ha dit
res. Ens trobem alla a l'Ateneu Barcelones , jo vindre justa perque vinc
d'una altra reunio d'horts urbans a Gracia que comenca a les 19'30, pero si
vols que quedem una mica abans de les 20'30 digam alguna cosa i veure que hi
puc fer

abraçada per tothom,

PD perdoneu la falta d'accents, encara no he conseguit PC propi -(estoy en
ello, amb un amic reciclant material per montar-me'n un de ben
decreixentista!!!! ;) ), i aquest que estic usant ara no te accents
configurats