[energiadecreixent] Fwd: important: entrevista a Radio 4

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dij Set 25 21:28:13 CEST 2008

Algun voluntari per aquesta entrevista??sinó potser puc anar-hi jo,
però m'agradaria que algú es sumés;)

dieu algo aviat que trucaríem a aquest noi doncs.

petons!

Laia
----- Mensaje reenviado de annaamoviments.net -----
    Fecha: Thu, 25 Sep 2008 20:11:19 +0200
       De: annar <annaamoviments.net>
Responder-A: annar <annaamoviments.net>
  Asunto: important: entrevista a Radio 4
     Para: eduamoviments.net
       Cc: annapalauamoviments.net, laietaamoviments.net

Hola decreixentistes!

Avui han trucat de Ràdio 4, que havíen llegit l'Illacrua d'aquest més
lo del decreiexement i volien fer una entrevista a alguna persona.
L'entrevista seria dilluns 29, el que ve, de 12.30 a 13h. Els estudis
estan al carrer Roc Boronat núm. 127. Haurieu de trucar al telèfon
933048231, si voleu puc trucar jo. Contesteu-me si podeu un dos o els
tres, o si penseu en alguna altra persona, així com si voleu enviar-ho
per alguna de les llistes de decreixement i que hi vagi algu altre. La
persona que us faria l'entrevista és en Lluís Vila, el podeu trobar a
aquest telèfon cada dia de 8 a 15h. Coordineu-vos abans de trucar, ho
dic perquè no rebin tres trucades diferents, si voleu ho puc coordinar
jo, com vulgueu.

Fins aviat i petons

annar

----- Terminar mensaje reenviado -----