[energiadecreixent] Democràcia Econòmica, ara !

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Set 25 20:13:19 CEST 2008

Si, ja ho diu Chomsky de fa molt temps: Privatitzar guanys, socialitzar
pèrdues. És consustancial al capitalisme, que, per postres, no pot subsistir
sense socialització (de les deixalles, clar, us sona el seu paral.lel
ecològic?)

Salut!

El 25 / setembre / 2008 19:22, jose revilla
<jose.revilla.cebrian en gmail.com>ha escrit: