[energiadecreixent] Democràcia Econòmica, ara !

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dij Set 25 19:22:28 CEST 2008

¿com es preten controlar aixó, quan aquesta "democracia" es troba tan lluny
de la gent?

Sota el meu parer, l´única sortida es l´anarquisme. Aquest sistema ens porta
cap al reestabliment de l´esclavitud.