[energiadecreixent] Democràcia Econòmica, ara !

Xavier Perarnau xavierperarnauagmail.com
Dij Set 25 15:45:32 CEST 2008

Control democràtic dels poders financers i les seves institucions! Cal
reapropiar-nos del nostre present i futur!!!

El 25 / setembre / 2008 15:13, Alfonso López Rojo <
alfonsolopezrojo en yahoo.com> ha escrit: