[energiadecreixent] Fwd: important: entrevista a Radio 4

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Div Set 26 20:17:39 CEST 2008

Hola,

ja sé que és perfectament inútil dir "m'agradaria venir, però no puc";
tot i així, és exactament la meva situació. Dilluns m'és impossible.
Tampoc estic segur de ser la persona adequada. Però, per a d'altres
ocasions, per poc que pugui, m'ofereixo, si no trobeu altres
voluntaris.

una abraçada,
stefano