[energiadecreixent] xerraires a Mallorca

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Set 23 20:36:44 CEST 2008

L'altra opció, i no és per negar-vos el viatge, és fer-ho via skype o
internet en col.laboració amb l'enric o amb tots els que volguem
participar. Però suposu que volen gent real, igual l'enric per skype
podria ser un suport virtual. En fi,avera si surt algú, alé!!!

Laia

Quoting facililloamoviments.net: